poniedziałek, 7 lipca 2014

Justyna #1

Dzień dobry :)

Jakoś tak się życie poukładało, że ostatnio robię same strasznie rzeczy. No to się tym podzielę, może ktoś doceni jaka jestem odważna ;) Tak serio, to wcale nie jestem odważna, boję się prawie wszystkiego ale staram się mimo to iść do przodu. Czasem się udaje ;)

Pierwszy wpis - przewalczyłam lęk przed oceną (będą czytać, to co napisałam! I co sobie pomyślą! I na pewno coś zepsuję! Albo zrobię błąd ortograficzny! Albo literówkę! Ojej!)  i tutaj jestem :)  I czuję się bardzo dumna, że znalazłam się w tak doborowym i dzielnym Towarzystwie.

3 komentarze:

  1. Jesteś odważna, bo idziesz mimo strachu. Jakby nie było strachu, nie byłoby zasługi, nie? ;)
    Witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry, miło tu widzieć kolejne znajome twa... eee... nicki i imiona.:) czytam, kibicuję, podziwiam Was wszystkie!

    OdpowiedzUsuń